مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 16:502021-11-15سياسي

900 فوتی ناشی از حوادث کار/ حوزه بازرسی از واحدهای اقتصادی ارتقا می یابد


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ثبت 900 فوتی ناشی از حوادث کار در کشور طی سال گذشته، از ارتقای حوزه بازرسی از واحدهای اقتصادی خبر داد.

- ، علی حسین رعیتی فر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش ما در حوزه ایمنی و بازرسی کار این بوده اقدامات مؤثر تری را انجام دهیم اظهار داشت: بعد از پیوستن ما به مقابله نامه سازمان جهانی کار، هم از ظرفیت های سازمان جهانی کار و هم از توان و دانش فنی همه متخصصان حوزه ایمنی کار در کشور استفاده خواهیم کرد تا حوادث ناشی از کار کمتر شود.

وی با بیان اینکه برای صیانت از نیروی کار در کشور، تلاش می کنیم علاوه بر بازرسان کاری که داشتیم یک سری نیروی جدید دیگر را آموزش دهیم عنوان کرد: بازرسین کار با حکم وزیر منصوب می شوند و شرایط خاصی را دارند، امیدواریم بتوانیم از ظرفیت گسترده تری برای ایمنی و صیانت از نیروی کار استفاده کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: وزیر نیز در این رابطه تأکیدات زیادی داشته اند و امیدواریم این امر تحقق پیدا کند.

رعیتی فر در ادامه سخنان خود به حوادث ناشی از کار در کشور اشاره کرد و گفت: سالانه تقریباً 13 هزار حادثه ناشی از کار داریم که متأسفانه بین 700 تا 800 مورد از آنها منجر به فوت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 فوتی ناشی از حوادث کار/ حوزه بازرسی از واحدهای اقتصادی ارتقا می یابد

900 فوتی ناشی از حوادث کار/ حوزه بازرسی از واحدهای اقتصادی ارتقا می یابد