مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-15سياسي

اهدای ویلچر به معلولان قم از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح «مثبت حرکت» طی مراسمی در اداره کل بهزیستی استان قم 40 دستگاه ویلچر را میان معلولان زیر14 سال توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی در مراسم اهدای ویلچر به معلولان، با اشاره به امضای تفاهم نامه میان مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام و خاطرنشان کرد:  باتوجه به تنگناهای اقتصادی و شرایط ایجاد شده در اثر کرونا، کمک های دولتی و غیردولتی توسط سایر دستگاه ها، سازمان ها و صنوف، خیرین و.

  می تواند شرایط سختی که برای جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارد را تا حد محدودی بهبود ببخشد.

  وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در روز جهانی افراد دارای معلولیت فرمودند که مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم بخش های دولتی و غیردولتی و سازمان های انقلابی هستند، امید است که شاهد ادامه کمک های مجموعه هایی مانند ستاد اجرایی و سایر دستگاه ها در این زمینه باشیم.

همچنین محمد گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم طی سخنانی ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی و ستاد اجرایی با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه هدف بهزیستی همگرایی و همکاری دستگاه های مختلف همچون بهزیستی و ستاداجرایی را ستود و خواستار توسعه و استمرار خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای ویلچر به معلولان قم از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

اهدای ویلچر به معلولان قم از طرف ستاد اجرایی فرمان امام(ره)