مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-15سياسي

«هلال احمر» در وضعیت قرمز؛ بدون رییس، چشم انتظار رییسی!


آیا جمعیت هلال احمر ایران مجموعه ای مهم و کارآمد است یا باری اضافی که بایستی زمین گذاشته شود؟ بیایید پاسخ مسئولان به این سوال را به روایت چند خبر مرور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عصر دهمین روز آبان ماه در حالی آغاز می شد که نگاه های انبوه داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان به ساختمان صلح در مجاورت خیابان ولیعصر (عج) در منطقه سه شهر تهران بود.

جایی که میزبان نشست شورای عالی هلال احمر بود که یک دستور کار بسیار مهم داشت؛ انتخاب جایگزین کریم همتی که یک هفته قبل از ریاست این جمعیت استعفا داده بود.

البته در مهلت یک هفته ای استعفای همتی تا برگزاری این نشست، فعل و انفعالات زیادی رقم خورده بوده که از جمله آنها، ثبت نام از کاندیدا های تصدی این سمت و تدارک مقدمات انتخاب رییس بعدی بود.

روندی که به موازات آن، لابی هایی برای تاثیر بر این انتخابات نیز شکل گرفته بود تا در نهایت ساعت 16 روز موعود، شورای عالی در حالی نشست خود را آغاز کند که 22 تن نامزد ریاست جمعیت شده بودند.

البته این نشست آن گونه که تصور می رفت پیش نرفت.

این را می شود از به طول انجامیدن انتخابات تا پاسی از شب دریافت که در نهایت نتیجه آن حوالی ساعت 22:30 مخابره شد و از 32 رای ماخوذه، پیرحسین کولیوند با 13 رای و محمد جعفریان با 8 رای، به عنوان دو نفر برگزیده انتخابات مشخص گریدند تا وفق قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هلال احمر» در وضعیت قرمز؛ بدون رییس، چشم انتظار رییسی!

«هلال احمر» در وضعیت قرمز؛ بدون رییس، چشم انتظار رییسی!