مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-15سياسي

چانه زنی نافرجام «5+1» در شورای شفت برای تعیین شهردار!


جلسه تعیین شهردار شفت با حضور فرماندار و پنج عضو شورای شهر با چانه زنی و مشاجرات لفظی تعدادی از مشارکت کنندگان بدون انتخاب شهردار پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، امشب نشست بررسی برنامه و رزومه های کاندیدای تعیین شهردار شفت 6 نفره با حضور ابراهیم چراغی، فرماندار شهرستان در صحن شورا با حضور همه پنج عضو شورای شهر شفت برگزار شد.

حضورم در شورا قانونی است اما دستوری نیست/عدم حضور شورا در محل کار با مر قانون در تعارض است ابراهیم چراغی، فرماندار شفت در این نشست با بیان اینکه حضورم برای نخستین با در صحن شورای شهر شفت قانونی هست و به هیچ وجه دستوری نیست، اظهار کرد: هدف نخست این نشست اقدام قانونی است و کسانی که فکر می کنند مؤثر هستند و می تواند شهر را اداره کنند، خودشان را تعرفه کنند.

وی با بیان اینکه قانون به صراحت پس از نشست رسمی اعضای شورا، تعیین انتخاب شهردار را حق شورا می داند، افزود: کاندیداها باید شرایط عمومی و اختصاصی مصوب قانون را داشته باشند.

فرماندار شفت با اذعان به اینکه اولویت نخست شورا تعیین شهردار است، گفت: شورا سپس باید اقداماتی که نیاز به مصوبه و مجوز دارد را دنبال کند تا کار شهرداری با اختلال روبرو نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چانه زنی نافرجام «5+1» در شورای شفت برای تعیین شهردار!

چانه زنی نافرجام «5+1» در شورای شفت برای تعیین شهردار!