مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-15اقتصادي

ایجاد و احیای شغل خانگی 331 نفر در یزد/ایجاد زمینه برای فروش محصولات خانگی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یزد ایجاد، احیا و پایدارسازی شغل خانگی 331 نفر در یزد خبر داد و گفت: شرایط برای ثبت نام 18 ساله های فاقد بیمه کارفرمایی نیز فراهم است.

- بهروز اسلامی در گفتگو با در حال اجرا و پیگیری است.

اسلامی ادامه داد: تاکنون در این طرح برای 331 نفر از متقاضیان در زمینه ایجاد، احیا و پایدار سازی شغلی اقدام کامل صورت گرفته و با هماهنگی و همراهی کامل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا و پیگیری این طرح هستیم.

وی بیان کرد: در این طرح ضمن شناسایی افراد کارآفرین که مقید به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود هستند، زمینه ارتباط و تعامل افراد مستعد و توانمند متقاضی کار که در این طرح ثبت نام کرده اند، فراهم و زمینه تقویت هر دو طرح بیش از پیش فراهم شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یزد از عموم مردم بالای 18 سال که فاقد بیمه کارفرمایی هستند دعوت کرد تا در سامانه www.

INHB.

ir ثبت نام کنند زیرا با توجه به هماهنگی های انجام شده، زمینه برای فروش محصولات تولید شده نه تنها در استان یزد بلکه در سطح کشور فراهم شده است.

اسلامی عنوان کرد: یکی از نقاط قوت بسیار مهم این طرح در سطح کشور، جلوگیری از مهاجرت به ویژه در استان هایی نظیر یزد است که بنا به دلایل متعددی با چالش و بحران آب روبروست زیرا در این طرح ضمن شناسایی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و احیای شغل خانگی 331 نفر در یزد/ایجاد زمینه برای فروش محصولات خانگی

ایجاد و احیای شغل خانگی 331 نفر در یزد/ایجاد زمینه برای فروش محصولات خانگی