مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-15سياسي

مشکلات و چالش های حمل و نقل عمومی روی میز شورای شهر


جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور اعضای شورا و ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه و اصحاب رسانه با موضوع بررسی نامه های کمسیون های تخصصی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه عصر دوشنبه24 آبان به ریاست حجت الاسلام محمد خلیل پور و با حضور اعضای شورا و ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در صحن شورای شهر ارومیه برگزار شد.

مناطق محروم ارومیه نیازمند توجه ویژه در حوزه حمل ونقل عمومی هستند رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مشکلات حوزه حمل ونقل عمومی در مناطق ارومیه اظهار داشت: در مناطق محروم مشکل جدی در حوزه حمل ونقل عمومی داریم و این موضوع نیازمند توجه ویژه و فوق العاده شهرداری برای حل مشکلات شهروندان است.

وی اظهار کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی موجب کاهش آلودگی هوا می شود و هوای پاک نیاز امروزه کلانشهرهاست.

خلیل پور ادامه داد: امروز شاهد ترافیک شدید در خیابان های سطح شهر هستیم و این موضوع ضرورت مطالعه برای اجرایی شدن اتوبوس های ویژه و بی آرتی را دوچندان می کند و از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه می خواهیم طرح مطالعاتی را در این راستا تهیه و برای بررسی به شورای اسلامی شهر ارومیه ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و چالش های حمل و نقل عمومی روی میز شورای شهر

مشکلات و چالش های حمل و نقل عمومی روی میز شورای شهر