مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 21:152021-11-15سياسي

سوگنامه سفیر ایران در زاگرب در فراق «حبیب»


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی در دل نوشته ای برای حاج حبیب سنگتراش از فرماندهان دفاع مقدس، لشکر بدر و قرارگاه رمضان در سوگ این فرمانده گمنام نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز اسماعیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب در نوشته خود آورده است: سلام حبیب جان از صبح مویه می کنم و لحظه لحظه خاطره ها را مرور می کنم غبطه می خورم به ایمان و انسانیت، مرام و رفاقت، و مهربانی و خیرخواهی ات برای همه؛ غبطه می خورم به بزرگ منشی و آقایی ات، به دل پاک و نظر بلندت، به لب خندان و طبع شیرین تو در همه حال؛ به صبر، توکل و امید تو غبطه می خورم و سال های گذشته را طی می کنم.

سراغ ندارم لحظه ای و کمتر از لحظه ای نا امید شده باشی، خسته شده باشی یا کم بیاوری یا اصلا کوچکترین گلایه ای از هفت خانِ نبرد با سرطان بر زبانت جاری شده باشد؛ نه تنها روحیه نباختی که روحیه بخش جمع دوستان بودی.

تا به آخر، رفع گرفتاری دیگران را بر مشکلات خود ترجیح دادی.

از پا هم که افتادی، دست خیلی ها را گرفتی .

رفیق تو که تا همین چند روز پیش روی تخت بیمارستان و در نفس گیرترین مراحل بیماری نیز، حال نداشتی اما با لبخند نابِ همیشگی ات پیگیر حال ما و دوستان بودی؛ باورت نبود که دل ما برای تو تنگ می شود؟! رفتی و یادگار تو جز بی کسی نبود بی نوحه بر مزار خودم گریه می کنم این شعله خانمان مرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگنامه سفیر ایران در زاگرب در فراق «حبیب»

سوگنامه سفیر ایران در زاگرب در فراق «حبیب»