مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 22:202021-11-15دانش

از طرفداران آموزش ترکیبی هستیم/بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم


سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه ما از طرفداران آموزش ترکیبی هستیم، گفت: برنامه ریزی می کنیم برای بازگشت دانشجویان بهترین شرایط فراهم شود.

- سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه ما از طرفداران آموزش ترکیبی هستیم، گفت: برنامه ریزی می کنیم برای بازگشت دانشجویان بهترین شرایط فراهم شود.

دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت علوم، بازگشت به آموزش حضوری یا بهتر است بگوییم آموزش ترکیبی، از اولویت اقداماتی است که باید برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام شود و قصد داریم با کمک ستادی که در دانشگاه در همین رابطه تشکیل شده، هرچه سریعتر این اقدام را عملی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مرتبط با خوابگاه های دانشجویی افزود: ما تعداد زیادی دانشجوی خوابگاهی داریم و مشکلات خوابگاه، تعداد نفرات و همچنین موارد مربوط به غذا و سلف سرویس از دغدغه های اصلی دانشگاه های کشور است که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: امیدواریم تا آذر ماه سال جاری که قرار است یک سری کلاس ها حضوری باشند، به نحوی برنامه ریزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از طرفداران آموزش ترکیبی هستیم/بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم

از طرفداران آموزش ترکیبی هستیم/بار آموزش حضوری را کاهش می دهیم