مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 03:552021-11-16فناوري

راه اندازی 9 سایت برای پوشش 12 روستای سربیشه به اینترنت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 9 سایت برای پوشش 12 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

- مصطفی بهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند در رابطه با رفع مشکل اینترنت پر سرعت برای روستاهای مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت: برای بحث پوشش و اتصال روستاهای بخش درح در شهرستان سربیشه از ابتدی سال گذشته تاکنون اقدامات مهمی انجام گرفته است.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 30 کیلومتر فیبر نوری اجرا که این امر سبب شد تا تعدادی از روستاهای این بخش شامل سولابس و باغ سنگی به اینترنت نسل چهار متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال گذشته تاکنون روستاهای مشکوکی، خوشاب، کفاز و علی هدیه علیا به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

بهی با اشاره به اینکه در مجموع 9 سایت از ابتدای سال گذشته تاکنون برای پوشش 12 روستا در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: تاکنون 7 سایت به بهره برداری رسیده و 9 روستای حوزه شهرستان درح را تحت پوشش تلفن همراه قرار داده و دو روستای توتک و دامدامه یک سایت در دست اقدام است.

وی با اشاره به قول مساعد برای رفع مشکل اینترنت تا دو ماه آینده در این روستاها، بیان داشت: بحث پوشش اتصال مدارس به شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 سایت برای پوشش 12 روستای سربیشه به اینترنت

راه اندازی 9 سایت برای پوشش 12 روستای سربیشه به اینترنت