مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-16ورزشي

کشتی گیر روس با خواندن قرآن مهیای حضور در میدان شد


«ماگومد رسول قاضی ماگمدوف» قهرمان روس کشتی جهان پیش از مصاف در دور برگشت لیگ برتر برای آرامش روح و جسم خود مدتی را به خواندن قرآن پرداخت.

- ماگومد رسول قاضی ماگمدوف قهرمان روس کشتی جهان پیش از مصاف در دور برگشت لیگ برتر برای آرامش روح و جسم خود مدتی را به خواندن قرآن پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در گروه ب با برگزاری مسابقات تیم های صنایع مازندران، ستارگان ساری، خراسان جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به پایان رسید و تیم صنایع مازندران با توجه به نتایج کسب شده به عنوان تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

یکی اتفاقات جالب و تأثیرگذاری که در سالن سید رسول حسینی ساری محل برگزاری مسابقات گروه ب رخ داد، خواندن قرآن توسط ماگومد رسول قاضی ماگمدوف روس، دارنده 2 مدال طلای قهرمانی جهان بود که به اعتقاد او برای رسیدن به آرامش روح و جسم نیاز است و انسان می تواند با خدای خود راز و نیاز کند.

قاضی ماگمدوف کشتی گیر اهل داغستان روسیه علاوه بر 2 مدال طلای جهان، قهرمانی در بازی های اروپایی و 2 مدال نقره و برنز اروپا را در کارنامه دارد و در این دوره از رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد برای تیم صنایع مازندران کشتی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر روس با خواندن قرآن مهیای حضور در میدان شد

کشتی گیر روس با خواندن قرآن مهیای حضور در میدان شد