مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-16اقتصادي

ثبت نام 80 هزار فارسی در نهضت ملی ساختمان


طرح ملی نهضت ساختمان که قرار بود از استان فارس آغاز شود بیش از 80 هزار ثبت نام کننده در استان فارس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر طرح ملی نهضت ساختمان متقاضیان پول زمین دریافت نمی شود ولی افرادی که این مسکن ها را دریافت می کنند باید به صورت اجاره 99 ساله نسبت به پرداخت اجاره بها در هر ماه اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که در این طرح تسهیلاتی نیز در نظر گرفته شده که دوره یا بازپرداخت آن 20 سال است برای کلان شهرها در این طرح تسهیلات 400 میلیون تومانی برای سایر شهرها 350 میلیون تومان و برای مسکن روستایی 250 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

ثبت نام 80 هزار استان فارسی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: بالغ بر 80 هزار و 943 نفر در طرح ملی نهضت ساختمان در استان فارس نام نویسی کرده اند.

جعفر زاهدی افزود: این طرح از شهریور ماه به مراکز استان ها ابلاغ شد و براساس برنامه ریزی که صورت گرفته بود مقرر شد تا با توجه به اینکه 120 شهر در استان فارس وجود دارد 102 شهر دارای طرح نهضت ملی ساختمان باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته و با توجه به سهم تسهیلاتی که به این طرح اختصاص یافته است 59 هزار واحد طی هر سال ساخته شده و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 هزار فارسی در نهضت ملی ساختمان

ثبت نام 80 هزار فارسی در نهضت ملی ساختمان