مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-16اقتصادي

تبدیل وضعیت استخدامی های ایثارگری در گیلان به کجا رسید؟


به گفته سرپرست سازمان برنامه وبودجه گیلان قریب 102 دستگاه اجرایی و شرکت دولتی مشمول این قانون در استان هستند که تاکنون حدود 50 دستگاه، اطلاعات کارکنان مشمول را بارگذاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رشت، خردادماه امسال بود که خبر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در دستگاه های دولتی در رسانه ها پیچید و موجی از خوشحالی را در بین کارکنانی که با حداقل حقوق کارگری و با اعمال تبعیضاتی نسبت به سایر کارکنان هم تراز با آن ها، همه جا را فراگرفت.

طبق بخشنامه صادره از سازمان برنامه وبودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور، دولت جهت اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شامل جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، خواهر و برادر شهید و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت و فرزندان آنان عزم خود را جزم کرده بود.

با گذشت بیش از چهار ماه از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی های مشمولان ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران در گیلان، تعدادی از دستگاه های اجرایی و خدماتی استان در تلاش اند تا این فرصت را برای ذینفعان خود به سرعت اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی های ایثارگری در گیلان به کجا رسید؟

تبدیل وضعیت استخدامی های ایثارگری در گیلان به کجا رسید؟