مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-16سياسي

احداث خط انتقال آب برای رفع تنش آبی در شهر بوشهر


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر ازاحداث خط انتقال آب خیابان آزادگان برای حل تنش آبی در شهر بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش دوشنبه شب در نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شورا و شهرداری بوشهر تاکنون بیشترین همکاری و همراهی را در راستای حل مشکل آب شهروندان بوشهری با آبفا داشته است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: همکاری با آبفا در پروژه خط انتقال آب از آب شیرین کن در حال احداث در محلات جنوبی یکی از این مواردی است که در راستای حل تنش آبی در مرکز استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حل تنش آبی در محلات باغ زهرا، بی سیم، باهنر، مدرس، هلالی و سنگی شرکت آبفا قصد احداث خط انتقال از خیابان آزادگان دارد که شورا و شهرداری در این پروژه نیز در راستای حل مشکل تنش آبی شهروندان بیشترین همکاری خواهد نمود.

نیک روش تصریح کرد: چند نکته مهم که در جلسه مطرح شده که پروژه احداث این خط انتقال در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و کمترین مشکل برای عبور و مرور شهروندان در این خیابان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و ترمیم حفاری ها باید بر اساس اصول فنی و مهندسی صورت پذیرد ادامه داد: شهرداری نظارت مستمر بر ترمیم نوار حفاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خط انتقال آب برای رفع تنش آبی در شهر بوشهر

احداث خط انتقال آب برای رفع تنش آبی در شهر بوشهر