مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-16سياسي

دشمن قدرت هیچ اقدامی را علیه ایران ندارد


فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم اصفهان همان طور که در دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند در دیگر عرصه ها نیز همواره یار و یاور انقلاب و ولایت بوده اند که روز 25 آبان 1361 نمونه .

- ایسنا/اصفهان فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم اصفهان همان طور که در دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند در دیگر عرصه ها نیز همواره یار و یاور انقلاب و ولایت بوده اند که روز 25 آبان 1361 نمونه ای از ایثار و شهادت این مردم به منصه ظهور رسید.

سردار جواد استکی در گفت وگو با ایسنا درباره روز 25 آبان که به نام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ثبت شده است، اظهار کرد: در این روز حماسی در سال 1361 بیش از 370 شهید عملیات محرم در میدان امام(ره) بر روی دستان مردم قدرشناس اصفهان تشییع شدند.

این روز یکی از روزهای تاریخی در اصفهان است که بنده در این روز به یاد ماندنی در میدان بودم و تازه از منطقه عملیاتی برگشته بودم و سیل جمعیت در خیابان های منتهی به میدان امام(ره) به حدی بود که افراد به یکدیگر فشرده شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن قدرت هیچ اقدامی را علیه ایران ندارد

دشمن قدرت هیچ اقدامی را علیه ایران ندارد