مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-16اقتصادي

سفرهای هوشمند و شرط اجباری کارت واکسن


بر اساس آنچه که در حال تصویب است موضوع قرنطینه هوشمند به زودی اجرایی می شود و کم کم داشتن کارت واکسن برای افراد اجباری می شود.

- مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی به زودی، طرح کنترل هوشمند کرونا در کشور اجرایی می شود و بر این اساس مردم بدون داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR بسیاری از فعالیت های معمول خود را نمی توانند، انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته های گذشته تصویب کرد که از ابتدای آذر ماه با توجه به گسترش واکسیناسیون تا 70 درصد، افراد بدون داشتن کارت واکسن یا تست منفی PCR از انجام بسیاری فعالیت ها منع شوند.

رضا نفیسی - رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی- در این باره به ایسنا گفت: به زودی سامانه امید راه اندازی می شود و از این طریق همه مردم کنترل خواهند شد و تنها آن هایی که واکسن زده باشند یا تست PCR منفی همراه شان باشد، می توانند با وسایل حمل ونقل عمومی به مسافرت بروند، در غیر این صورت از اول آذر ماه اجازه سفر نخواهند داشت.

وی افزود: پیش از این اگر وضعیت کرونایی شهری قرمز یا نارنجی بود، تردد در کل آن شهر ممنوع می شد و این ممنوعیت سفر برای همه افراد، مبتلا یا سالم اعمال می شد اما از آذر ماه ترددها و مسافرت ها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای هوشمند و شرط اجباری کارت واکسن

سفرهای هوشمند و شرط اجباری کارت واکسن