مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-16اجتماعي

هوای اصفهان برای عموم مردم ناسالم است/بهبود کیفیت هوا ازعصر امروز


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 155 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

- اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان احمدآباد با شاخص 167، انقلاب با شاخص 157، پروین با شاخص 171، فیض با شاخص 172، جِی با شاخص 192، کاوه با شاخص 153 و ورزشگاه میثاق با شاخص 155 ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) است.

وی ادامه داد: کیفیت هوا در ایستگاه خیابان های استانداری و باهنر با شاخص 142، رودکی و رهنان با شاخص 139 و فرشادی با شاخص 129 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

کارشناس امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: امروز شاخص هوای شهر شاهین شهر با شاخص 109 ناسالم برای گروه های حساس و در سجزی با شاخص 91 و مبارکه با شاخص 83 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان و کاهش محسوس دما و غبار صبحگاهی غلظت آلاینده های جوی به ویژه در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش یافته است اما از بعد از ظهر امروز به سبب نفوذ و فعالیت سامانه سرد بارشی در استان، کیفیت هوا به تدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای عموم مردم ناسالم است/بهبود کیفیت هوا ازعصر امروز

هوای اصفهان برای عموم مردم ناسالم است/بهبود کیفیت هوا ازعصر امروز