مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-16اجتماعي

آموزش حضوری اولویت استان کرمان است


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، - آموزش حضوری را اولویت استان دانست.

عباس ضیاء در حاشیه بازدید از مدارس شهر کرمان گفت: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری است.

وی با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، از نحوه تشکیل کلاس های درس به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا بازدید و توصیه های لازم را به مدیر، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

ضیاء سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان دانست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری اولویت استان کرمان است

آموزش حضوری اولویت استان کرمان است