مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-16حوادث

زن کرمانشاهی و بچه اش در پیاده رو بلعیده شدن!/ پرونده فرو رفت زمین بروی میز بازپرس


به دستور دادستان کرمانشاه در خصوص فرو رفتن زمین دریکی از معابر سطح شهر، پرونده قضایی برای خاطیان تشکیل شد.

- بیژن مرادی، شهردار منطقه یک با ارائه توضیحاتی درباره این حادثه، اظهار داشت: این چاه ها مربوط می شود به چاه های دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حدود 30-40 سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه های دفع فاضلاب جذبی حفاری می کردند.

مرادی ادامه داد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه ها را خاکریزی و پر می کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.

وی بیان کرد: از سال های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از این گونه چاه ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون توسط مالکین این منطقه به شهرداری از وجود چنین طرح هایی اطلاع رسانی نشده که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه ها اقدام کنند.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه گفت: پس از این اتفاق به تمامی پلاک های ثبتی سطح منطقه یک به صورت کتبی اخطار شد که اگر در گذشته از چاه های فاضلاب جذبی استفاده می کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن کرمانشاهی و بچه اش در پیاده رو بلعیده شدن!/ پرونده فرو رفت زمین بروی میز بازپرس

زن کرمانشاهی و بچه اش در پیاده رو بلعیده شدن!/ پرونده فرو رفت زمین بروی میز بازپرس