مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-16پزشكي

پرستاران طرحی گیلان در انتظار سهمیه جذب بدون آزمون


پرستاران طرحی و تمدید طرحی داشنگاه علوم پزشکی گیلان به عدم جذب خود توسط دانشگاه علوم پزشکی معترض هستند و این در حالی است که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دلیل عدم جذب را عدم تأمین منابع مالی توسط وزرات بهداشت دانسته و تنها راه جذب را شرکت در آزمون استخدامی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پرستاری یکی از شغل های شریف در بین جوامع ایرانی است زیرا روز و شب پرستاری با نبرد آمیخته شده و کارزارش با ویروس ناخوانده ای که معلوم نیست تا چه زمان مهمان ناخوشایند سرزمین انسان ها است و پرداختن به رنج های نادیده سفیدپوشان، در خدمات رسانی بهتر به بیماران نقش دارد.

بعد از شیوع ویروس کادر درمانی استان وارد کرد.

در ایام کرونا و به گفته مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان 250 نفر از پرستاران گیلانی به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر هم به علت مداوا و ابتلا به این ویروس در منزل استراحت کردند که این امر مشکلاتی را برای دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی استان ایجاد کرد.

  در این بین هستند پرستارانی که دو سال طرح خود را در برخی از بیمارستان ها از جمله رازی گذرانده و بعد از تمام دوران طرح خود و بنا بر نیاز دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان تمدید طرح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران طرحی گیلان در انتظار سهمیه جذب بدون آزمون

پرستاران طرحی گیلان در انتظار سهمیه جذب بدون آزمون