مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-16ورزشي

ایتالیا به سرنوشت پرتغال دچار شد/ صعود 10 تیم به جام جهانی قطر


تیم فوتبال ایتالیا با تساوی برابر ایرلند از صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر بازماند و باید همانند پرتغال و لهستان در مرحله پلی آف این رقابت ها به میدان برود.

- ، رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا شب گذشته در کشورهای مختلف پیگیری شد که صعود انگلیس به مسابقات جام جهانی 2022 در پی پیروزی مقابل سن مارینو و ناکامی ایتالیا در صعود مستقیم به این رقابت ها را در پی داشت.

در گروه C این رقابت ها، ایتالیا برابر ایرلند شمالی به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا از صعود مستقیم به جام جهانی باز بماند و شاگردان مانچینی باید شانس خود را این بار در مرحله پلی آف امتحان کنند؛ همان اتفاقی که یک شب قبل از آن برای پرتغال رخ داده بود و این تیم با کریستیانو رونالدو از صعود مستقیم بازماند.

در این گروه، سوییس با غلبه بر بلغارستان مستقیم سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

در گروه I، تیم انگلیس با برد پرگل 10 بر صفر برابر سن مارینو راهی جام جهانی شد و لهستان با قبول شکست برابر مجارستان باید به مرحله پلی آف برود و از آنجا برای صعود به جام جهانی تلاش کند.

تیم ملی فوتبال انگلیس نتایج بازی های شب گذشته انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا به این شرح است: گروه C ایرلند شمالی صفر - ایتالیا صفر سوییس 4 - بلغارستان صفر گروه F اسکاتلند 2 - دانمارک صفر اتریش 4 - مولداوی 1 گروه I سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا به سرنوشت پرتغال دچار شد/ صعود 10 تیم به جام جهانی قطر

ایتالیا به سرنوشت پرتغال دچار شد/ صعود 10 تیم به جام جهانی قطر