مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-16حوادث

اوباش سابقه دار در کمند پلیس ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با هشدار به برهم زنندگان نظم جامعه، از دستگیری اوباش سابقه دار توسط مامورین کلانتری 12 پاسداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه گفت: در پی ایجاد نا امنی برای شهروندان توسط یک شرور سابقه دار در سطح شهرستان ملایر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد این فرد اوباش در جرائم سرقت، شرارت و درگیری دارای سابقه بوده است، بنابراین با تلاش موثر و بی وقفه سرانجام مخفیگاهش شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مامورین این یگان دستگیر شد.

سلگی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 10 شاکی از این فرد شرور به پلیس مراجعه کرده اند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و این اوباش به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی ملایر تأکید کرد: پلیس هرگز اجازه نمی دهد افراد شرور و اوباش با قدرت نمایی پوشالی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند و در صورت مشاهده این طیف افراد هنجارشکن، برخورد پلیس ملایر قاطع و پشیمان کننده است.

این مقام مسئول در ادامه از کشف بیش از 12 تُن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط پلیس مامورین پاسگاه جوزان خبر داد و گفت: در راستای برخورد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباش سابقه دار در کمند پلیس ملایر

اوباش سابقه دار در کمند پلیس ملایر