مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-16سياسي

شورای امنیت انتخابات عراق را شفاف خواند


شورای امنیت سازمان ملل مجددا انتخابات پارلمانی عراق را ستود و آن را شفاف و آزاد خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، شورای امنیت در بیانیه ای اعلام کرد: اعضای این شورا از گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره روند انتخابات در عراق و کمک هیئت این سازمان به این روند استقبال کردند.

همچنین از ارزیابی مثبت ناظران بین المللی انتخابات در هیئت سازمان ملل در عراق استقبال و به دولت و کمیسیون انتخابات به دلیل برگزاری انتخاباتی که از نظر فنی بسیار خوب و به صورت مسالمت آمیز اداره شد، تبریک گفتند.

اعضای شورای امنیت همچنین از نتایج انتخابات و تطابق عملیات شمارش دستی آرا با شمارش اینترنتی استقبال و از مردم عراق به خاطر پایبندی به روند انتخابات در مقابله با چالش های امنیتی تقدیر کردند.

آن ها بر نقش هیئت سازمان ملل در عراق در حمایت از تلاش های دولت این کشور و کمیسیون انتخابات برای برنامه ریزی و اجرای انتخاباتی آزاد و شفاف تأکید کردند.

اعضای شورای امنیت مجددا تلاش ناکام برای ترور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و تهدیدات مستمر به خشونت علیه هیئت سازمان ملل و کمیسیون انتخابات و دیگر شخصیت ها را محکوم کردند.

این اعضا از تمام احزاب سیاسی خواستند از ابزارهای قانونی و مسالمت آمیز برای شکایت هایشان درباره انتخابات استفاده کنند و وجهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت انتخابات عراق را شفاف خواند

شورای امنیت انتخابات عراق را شفاف خواند