مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-16حوادث

مهار حریق در نیروگاه برق لوشان/ کسی آسیب ندیده است


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با اشاره به وقوع حریق در این نیروگاه در هنگام تعویض سوخت، گفت: آتش مهار و به کسی هم آسیب نرسید.

- خیرالله شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: واحد 2 گازی نیروگاه شهید بهشتی لوشان در زمان تعویض سوخت واحد از گاز به گازوییل در اثر نشتی شدید به دلیل کنده شدن لوله گازوییل ورودی یکی از مشعل های واحد از لوله اصلی سوخت اتاق احتراق، دچار آتش سوزی شده بود وی افزود: با تلاش کارکنان نیروگاه در سریع ترین زمان ممکن مهار و از سرایت آتش به سایر بخش های واحد جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان با اشاره به جزییات بیشتر عملیات اطفای حریق، بیان کرد: با وجود اینکه سیستم گازوییل واحد ظرف کمتر از یک دقیقه پس از بروز نشتی از مدار خارج و ایزوله شده بود ولی به دلیل بالا بودن فشار گازوییل به میزان 35 بار، حجم زیادی سوخت در محیط پخش شده و کار را برای خاموش کردن آتش بسیار سخت و خطرناک کرده بود.

شجاعی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچیک از کارکنان آسیبی نرسید، گفت: واحد شماره یک گازی نیز که به دلیل وسعت حادثه به طور دستی از مدار خارج شده بود پس از کنترل تجهیزات و سیستم های آن ظرف کمتر از سه ساعت آماده راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق در نیروگاه برق لوشان/ کسی آسیب ندیده است

مهار حریق در نیروگاه برق لوشان/ کسی آسیب ندیده است