مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-16بين الملل

رییس سابق پنتاگون: نگذاشتیم ترامپ در زمان انتخابات از ارتش علیه مردم استفاده کند


خبرنگار شبکه ای.

بی.

سی نیوز در کتاب جدیدی فاش ساخت، وزیر دفاع سابق آمریکا گفته بود که در زمان اعتراضات 2020 علیه خشونت پلیس، اگر او و رییس ستاد مشترک ارتش جلوی دونالد ترامپ را نمی گرفتند، - خبرنگار شبکه ای.

بی.

سی نیوز در کتاب جدیدی فاش ساخت، وزیر دفاع سابق آمریکا گفته بود که در زمان اعتراضات 2020 علیه خشونت پلیس، اگر او و رییس ستاد مشترک ارتش جلوی دونالد ترامپ را نمی گرفتند، این رهبر وقت کاخ سفید نظامیان را با "مسلسل و سرنیزه" به خیابان های آمریکا می فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا پیشتر در پی تشدید اعتراضات ضدنژادپرستی سراسری بعد از قتل جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس در ماه مه 2020 در این کشور، تهدید کرده بود علیه این اعتراضات ارتش را به کار می گیرد.

در جریان این اعتراضات، مواردی از اغتشاش، خشونت و غارتگری رخ داد.

ترامپ در اول ژوئن 2020 گفت: اگر یک شهر یا ایالت از اتخاذ اقدامات لازم برای دفاع از جان و مال ساکنانش سر باز بزند، من ارتش آمریکا را به کار گرفته و سریعا مشکل را برای آنها حل می کنم.

این اظهارات در همان روزی مطرح شد که ترامپ مراسم جنجالی عکاسی با انجیل مقابل کلیسایی در نزدیکی کاخ سفید را، آن هم بعد از سرکوب معترضان به دست پلیس با گاز اشک آور در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق پنتاگون: نگذاشتیم ترامپ در زمان انتخابات از ارتش علیه مردم استفاده کند

رییس سابق پنتاگون: نگذاشتیم ترامپ در زمان انتخابات از ارتش علیه مردم استفاده کند