مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-16سياسي

موظف به اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش هستم/ لزوم توجه به رتبه بندی معلمان


وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به کاهش بودجه آموزش و پرورش گفت: بودجه آموزش و پرورش اگرچه عدد بالایی دارد اما همچنان با کسری مواجهه است.

- ، مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه رأی اعتماد مجلس گفت: بنده در مرکز پژوهش های مجلس بوده ام و شأن نمایندگی را می شناسم و آن را نادیده نمی گیرم در مورد من و تصمیم شما خاضع هستم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: معتقدم آموزش و پرورش در هر کشوری آیینه تمام معنای هر کشوری است بنابراین باید به این دستگاه به شکل هزینه ای نگاه نشود و این دستگاه هر اتفاقی داشته باشد سرمایه گذاری است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش محوری ترین کانون هر کشور است و باید ببینیم که آموزش و پرورش در مسیر تحول کشور باید نقش ویژه ای را ایفا کند این دستگاه دستگاهی است که نیروی انسانی را برای دیگر دستگاه ها تربیت می کند.

فیاضی بیان کرد: در دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم شهید داریم؛ امثال علی لندی ها و شهید حججی پرورده همین دستگاه هستند، نکته مهم این است که قلب این نظام معلم است، معلم یعنی تفکر، اندیشه، خلاقیت و ابتکار وقتی این معلم درگیر معیشت است این همه پتانسیل به فعلیت نمی رسد.

وی عنوان کرد: در خصوص رتبه بندی نباید بگویم مشکل داریم متأسفانه بودجه آموزش و پرورش 8/8 شده است و 6/4 کسری بودجه داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش هستم/ لزوم توجه به رتبه بندی معلمان

موظف به اجرایی کردن سند تحول آموزش و پرورش هستم/ لزوم توجه به رتبه بندی معلمان