مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-16سياسي

منابع غنی انسانی ذخایر اصلی شهرستان دیر است


منابع غنی انسانی، ذخایر این شهرستان هستند که امیدواریم از این نیروها استفاده شود.

- ، یونس باربرز صبح سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: این مسئولیت را افتخاری بزرگ برای خود می دانم و از حسن اعتماد استاندار محترم تشکر می کنم.

فرماندار جدید شهرستان دیر افزود: این شهرستان در واقع یکی از پایگاه های اصلی انقلاب در مبارزه با طاغوت بوده و با تقدیم شهیدانی چون احمد حیدری و سمنبر عالی پور و بیش از 20 جانباز در انقلاب و تقدیم 118 شهید و هزاران جانباز و آزاده و رزمنده در دفاع مقدس از شهرستان های حماسه ساز در دوران انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: شهرستان دیر با 95 کیلومتر مرز دریایی و بهره مندی از موهبت های الهی و دریا، مناطق کم نظیر با جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و صید و صیادی و ماهی و میگوی صادراتی و مرکز تولید گوجه فرنگی خارج از فصل و ده ها ویژگی منحصر به فرد، نقشی استراتژیک در اقتصاد استان و کشور دارد.

باربرز گفت: مهم تر از همه این ذخایر ارزشمند، نیروی انسانی غنی شهرستان دیر به جرأت می تواند در تمام سطوح استان در اکثر شهرها سکاندار مسئولیت های سنگین باشد.

وی خاطرنشان کرد: منابع غنی انسانی، ذخایر این شهرستان هستند و ما می توانیم نیروهای جوان و نخبگان این شهرستان را در رده های مسئولیتی مختلف در سطح استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع غنی انسانی ذخایر اصلی شهرستان دیر است

منابع غنی انسانی ذخایر اصلی شهرستان دیر است