مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-16اقتصادي

دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست


هر چند دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست ولی این اصلا توجیه خوبی برای تخلف نیست و در صورت مشاهده تخلف، چاره ای جز قطع سهمیه آرد واحد متخلف باقی نمی ماند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز گفت: هر چند دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست ولی این اصلا توجیه خوبی برای تخلف نیست و در صورت مشاهده تخلف، چاره ای جز قطع سهمیه آرد واحد متخلف باقی نمی ماند.

بهروز حصاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه علی رغم ابلاغ نرخ جدید نان همچنان شاهد انجام برخی تخلفات از سوی نانوایان هستیم، اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته، بین 25 تا 30 درصد نانوایی های استان تخلفاتی چون کم فروشی، گران فروشی و .

دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات از سوی واحدهای اجاره ای نانوایی صورت می گیرد، ادامه داد: با ابلاغ نرخ جدید نان، صاحبان مغازه ها هم کرایه خود را افزایش داده اند و از ابتدای سال هم که شاهد افزایش دستمزد کارگران نانوایی بوده ایم و همه این ها زمینه بروز برخی تخلفات را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هر چند دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست ولی این اصلا توجیه خوبی برای تخلف نیست و در صورت مشاهده تخلف، چاره ای جز قطع سهمیه آرد واحد متخلف باقی نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست

دخل و خرج نانوایی ها با هم سازگار نیست