مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-16سياسي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان قرچک با حضور فرماندار


نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان شهر من قرچک با حضور مسئولان با شعار شادابی هنرمندان، شادکامی خانواده، نشاط اجتماعی افتتاح شد.

- ایسنا/تهران نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان شهر من قرچک با حضور مسئولان با شعار شادابی هنرمندان، شادکامی خانواده، نشاط اجتماعی افتتاح شد.

بهمن خطیبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه پس از دو سال وقفه در برگزاری نمایشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، توسط اداره میراث فرهنگی با همکاری فرمانداری، شهرداری، کانون فرهنگی اجتماعی نشاط آوران و سایر ادارات با حضور 50 هنرمند و کارآفرین آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: تولیدات کارآفرینان به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته و این نوید خوبی برای توسعه صنایع دستی در این شهرستان است که پیشینه خوبی در این حوزه دارد.

فرماندار قرچک افزود: با حمایت ادارات از کارآفرینان و ارائه تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی و انگیزه موجود در هنرمندان، قرچک می تواند در حوزه صنایع دستی به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

در این نمایشگاه معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از رؤسای ادارات و علاقه مندان به آثار صنایع دستی نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان قرچک با حضور فرماندار

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینان قرچک با حضور فرماندار