مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-16سياسي

افتتاح 110پروژه عمرانی دراصفهان/بهره برداری 400نیروگاه خورشیدی


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 110 پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج در اصفهان افتتاح می شود.

- ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری برنامه های هفته گرامی داشت بسیج ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز 25 آبان ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار داشت: مردم اصفهان در این روز نهایت قدردانی را داشتند و حماسه عظیمی را داشتند.

وی با بیان اینکه شاخص های ایثارگری مردم اصفهان برای هیچ کس پوشیده نیست، ابراز داشت: قابلیت های اصفهان در همه دوران های دفاع از کیان کشور همواره زبانزد بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در ادامه به نقش بسیج در کشور در همه صحنه ها اشاره کرد و افزود: حضور و مشارکت بسیجیان را در همه عرصه های حوادث طبیعی، ناآرامی های داخلی و بیماری های واگیردار مانند وی با بیان اینکه یک هزار و 100 پایگاه بسیج برای غربالگری کرونا در استان اصفهان راه اندازی شد، اضافه کرد: این پایگاه ها 95 درصد از مردم استان را غربالگری کرونا کرده اند.

سردار فدا با بیان اینکه در زمینه توسعه مراکز واکسیناسیون تجمیعی در استان اصفهان بسیج افزایش 50 درصدی ظرفیت را ایجاد کرده است، تصریح کرد: همچنین روزانه 120 نیروی بسیجی در مراکز درمانی به عنوان همکار در بیمارستان ها به کادر درمان کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 110پروژه عمرانی دراصفهان/بهره برداری 400نیروگاه خورشیدی

افتتاح 110پروژه عمرانی دراصفهان/بهره برداری 400نیروگاه خورشیدی