مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-16اقتصادي

خشکسالی خسارت 2 هزار میلیارد تومانی به کشاورزی خراسان جنوبی وارد کرد


معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از خسارت دو هزار و 700 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان به دلیل خشکسالی خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از خسارت دو هزار و 700 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان به دلیل خشکسالی خبر داد و گفت: برای جبران خسارت ها در سال جاری هنوز اعتباری ابلاغ نشده است.

محمد حسین اکبری با بیان اینکه خشکسالی بیش از دو هزار و 700 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد کرده است، افزود: کاهش چشمگیر بارندگی ها، فقر مراتع و گرمای شدید هوا و خسارت های سرمازدگی و.

نیز از دیگر خسارت هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش کشاورزی به سمت و سوی مصرف کمتر آب حرکت می کنیم و اجرای سامانه های آبیاری نوین از جمله اقدامات مؤثر در این بخش است.

اکبری، خسارات خشکسالی به بخش های مختلف از جمله کشاورزی و دامداری بسیار سنگین بوده و گزارشات به وزارت خانه برای جبران خسارات ارسال شده است؛ اگر چه مصوباتی بوده اما هنوز اعتباراتی برای این بخش به استان ابلاغ نشده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اجرای سالانه پنج هزار هکتار سامانه آبیاری نوین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی خسارت 2 هزار میلیارد تومانی به کشاورزی خراسان جنوبی وارد کرد

خشکسالی خسارت 2 هزار میلیارد تومانی به کشاورزی خراسان جنوبی وارد کرد