مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-16اجتماعي

توقف فعالیت15 واحد آلاینده در تهران/ مقابله با 120 مورد پسماندسوزی


معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در پایش های انجام شده در مجموع 84 مورد اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای آلاینده صادر و به مسئولان آنان ابلاغ شد، - معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در پایش های انجام شده در مجموع 84 مورد اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای آلاینده صادر و به مسئولان آنان ابلاغ شد، اظهارکرد: طی دو هفته گذشته و در جریان پایش های شبانه فعالیت15 واحد آلاینده نیز متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا زهره عبادتی اظهارکرد: طی هفته دوم و سوم آبان ماه52 محور مواصلاتی در سطح استان از سوی کارشناسان محیط زیست و اکیپ های گشتی مورد پایش و کنترل شبانه قرار گرفت و در مجموع از 1146 واحد صنعتی کوچک و بزرگ مقیاس بازدید شد.

معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در این مدت نوع و میزان سوخت نیروگاه ها و صنایع بزرگ به صورت شبانه روزی پایش و کنترل شد و از خروجی دودکش های کلیه نیروگاه ها و صنایع نفتی نمونه برداری لازم به انجام رسید، اظهارکرد: از 94 واحد معدنی شن و ماسه در سطح استان بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه پایش1017 مورد از واحدهای صنعتی کوچک مقیاس در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در این گشت و پایش ها بود، افزود: پایش45 مرکز معاینه فنی خودروها به صورت روزانه و پایش شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت15 واحد آلاینده در تهران/ مقابله با 120 مورد پسماندسوزی

توقف فعالیت15 واحد آلاینده در تهران/ مقابله با 120 مورد پسماندسوزی