مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-16سياسي

دستگاه قضایی منصف، تکیه گاه پلیس در ایجاد امنیت پایدار است


دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان گفت: دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

سردار سید محمد صالحی در دیدار با رییس سازمان قضایی، معاون قضایی و دادستان نظامی خوزستان با اشاره به نقش دستگاه قضا در حمایت از نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت های محوله ناجا در تامین امنیت، اظهار کرد: همان گونه که تضعیف پلیس، تضعیف امنیت اجتماعی است عکس آن نیز صادق است و حمایت دستگاه قضا از پلیس موجب تقویت امنیت اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان، وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضا افزود: ما به عنوان متولی تامین و گسترش امنیت اجتماعی از حمایت سازمان قضایی خوزستان تشکر و قدردانی می کنیم؛ همواره دستگاه قضایی منصف و عادل، تکیه گاه محکمی برای پلیس در ایجاد امنیت پایدار است.

علی افتخاری رییس سازمان قضایی خوزستان نیز پلیس مقتدر را متضمن امنیت جامعه خواند و گفت: ما در دستگاه قضا وظیفه خود می دانیم حفظ هیمنه نیروهای مسلح از جمله پلیس را در دستور کار خود داشته باشیم و همواره در چارچوب قوانین از نیروهای مسلح حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی منصف، تکیه گاه پلیس در ایجاد امنیت پایدار است

دستگاه قضایی منصف، تکیه گاه پلیس در ایجاد امنیت پایدار است