مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-16دانش

نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران ضمن بازدید از خوابگاه چمران و اراضی پیرامون آن، - سرپرست دانشگاه تهران در بازدید از مجموعه خوابگاه های کوی دانشگاه تهران از برنامه نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران ضمن بازدید از خوابگاه چمران و اراضی پیرامون آن، به برنامه نهضت خوابگاه سازی اشاره کرد و گفت: عزم جدی به منظور توسعه خوابگاه ها به ویژه خوابگاه های متأهلین وجود دارد.

سرپرست دانشگاه تهران، اداره کل پشتیبانی و طرح های عمرانی دانشگاه را مأمور کرد تا مطالعات اولیه به منظور اجرای طرح های توسعه خوابگاه های دانشجویی به صورت جدی دنبال شود.

مقیمی همچنین ضمن بازدید از سلف سرویس کوی دانشگاه تهران، در جریان نحوه پخت و کیفیت غذای دانشجویان قرار گرفت و توصیه های لازم را به پیمانکار و ناظران ارائه کرد.

سرپرست دانشگاه تهران در ادامه با حضور در ساختمان اداری کوی دانشگاه ضمن دیدار با کارکنان و تقدیر از تلاش های آنها، به ویژگی های کار کردن در کوی دانشگاه اشاره کرد و گفت: خدمت به دانشجویان بخصوص دانشجویانی که از شهر های مختلف کشور در مجموعه بزرگ خوابگاه های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد

نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد