مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-16سياسي

تاکید عضو شورا بر تهیه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران به لزوم تهیه و تدوین طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 برای حل مشکلات معماری و شهرسازی با هدف مشارکت مردم در این حوزه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 12 به عنوان کانون و هسته تاریخی شهر تهران، یکی از پر چالش ترین مناطق شهر است.

وی ادامه داد: معضلات این منطقه از بافت فرسوده گرفته تا آسیب های اجتماعی، سیما و منظر شهری، مسائل مربوط به ایمنی و ناپایداری بناهای قدیمی در بازار تهران، تغییر کاربرد گسترده، عدم تعیین تکلیف زیرپهنه های فاقد ضابطه و عدم تدقیق پهنه بندی برخی پهنه ها مثل پهنه R251 و .

به شمار می آید.

وی افزود: کمیته شهرسازی و معماری شورای ششم با رویکرد کاهش مشکلات شهروندان و افزایش رضایتمندی و همچنین با نگاه صیانت از بافت های ارزشمند، با رویکرد مشارکتی مردمی بر لزوم تغییر نگرش به بافت تاریخی و تهیه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 تاکید دارد.

شربیانی با اشاره به احصاء چالش های حوزه شهرسازی و معماری در نشست هم اندیشی با کارشناسان و مدیران شهرسازی و معماری منطقه، تاکید کرد: برای رفع این بخش از مشکلات منطقه 12 دو راهکار پیشنهاد شد که بخش نخست مربوط به مسائل اجرایی نواحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عضو شورا بر تهیه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 

تاکید عضو شورا بر تهیه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12