مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-16اجتماعي

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: تجهیزات خدماتی لافت بایداستاندارد شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تجهیزات خدماتی لافت که به تازگی در زمره شهرهای استان قرار گرفته نیازمند اصلاحاتی است و باید به سمت استانداردسازی برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح اللهی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهر لافت بیان داشت:  با توجه به جمعیت لافت و تراکم شهری، تجهیزات خدماتی نیازمند اصلاحاتی است که باید با توجه به موقعیت این شهر در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از بام زیبای شهر لافت عنوان داشت: شهر لافت یک ظرفیت بی نظیر است که با همکاری مسوولان و بزرگان این شهر می تواند به یک جاذبه ارزشمند توریستی و گردشگری برای مردم کشور تبدیل شود.

میراث تاریخی لافت سند قدمت فرهنگ جزیره فتح اللهی در بازدید از سایر بناهای تاریخی شهر لافت بر اهمیت حفظ و احیای میراث تاریخی شهر لافت و تاثیر آن بر  جذب گردشگر و توسعه این صنعت در جزیره تاکید کرد.

وی همچنین ضمن بازدید از چاه های تلا که به همت جوانان شهر لافت در حال احیاست اذعان داشت: این چاه ها یادگاری از گذشتگان جزیره و سند قدمت فرهنگی لافت است.

فتح اللهی، کمپ پارک ساحلی شهر لافت را ظرفیتی با ارزش برای جذب گردشگر خواند و افزود: بازسازی و احیای این کمپ پارک به اشتغال  و درآمدزایی شهروندان لافتی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: تجهیزات خدماتی لافت بایداستاندارد شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم: تجهیزات خدماتی لافت بایداستاندارد شود