مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-16سياسي

موزه ملی کارآفرینان به زودی افتتاح می شود


مؤسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران از افتتاح فیزیکی موزه ملی کارآفرینان با عنوان گنجینه بزرگان کسب و کار ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) برشمرده و افزود: با افتتاح موزه و قرار گرفتن اشیا و لوازم اتاق کار کارآفرینان در کنار معرفی زندگی آنها می توان نسل جدید را با مفهوم کار و کارآفرینی آشنا و مسیر و افق روشنی در انتخاب کار و زندگی آنها ایجاد کرد و این موضوع را نسل به نسل منتقل کرد.

یادگاری اظهار کرد: افراد کارآفرین به عنوان سرمایه های عظیم انسانی، منشأ و موجد تأثیرات حیاتی در روند پیشرفت جامعه و کشور هستند و در توسعه بسیار موثرند، چنان که با توجه به گسترش روزافزون نیازهای جدید در جوامع می توانند از طریق شناسایی فرصتها، شرایط را کنترل و مهار کنند و در نهایت به خلق و ایجاد اثری مفید و برجسته که سبب آرامش و آسایش، رفاه و سعادت همه افراد جامعه می شود.

فرد کارآفرین پلی بین صنعت و دانشگاه و یا به عبارتی پرکننده بین علم و بازار است.

مؤسس موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایران ادامه داد: کارآفرینان علاوه بر اینکه به راحتی از کنار مسائل و مشکلات اطراف نمی گذرند، موجب تحرک در بخش اقتصادی نیز می شوند، همچنین به ارتقای بهره وری کشورها پرداخته و از طریق اشتغال کارآمد و مولد به رشد و توسعه بسیاری از شاخص ها کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ملی کارآفرینان به زودی افتتاح می شود

موزه ملی کارآفرینان به زودی افتتاح می شود