مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-16سياسي

اجرایی شدن بیش از 11 هزار برنامه در هفته بسیج فارس


معاونت هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با هفته بسیج 11 هزار و 532 برنامه در سطح استان فارس اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر پیشرفت معاونت علمی و فناوری قرار است ویژه برنامه های مختلفی را اجرایی کنند.

به گفته وی همزمان به سوم آذر ماه تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با تمام کشور برگزار خواهد شد و بسیجیان در ساعت 9 صبح با حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجدید میثاق دوباره ای با رهبر انقلاب خواهند داشت.

اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و فساد ستیزی، عزت ملی، استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و معنویت و اخلاق از جمله رئوس برنامه های هفته بسیج است.

به گفته این مقام مسئول برگزاری نمایشگاه سه روزه اسوه همزمان با هفته بسیج اجرایی شده و پایگاه های بسیج برتر استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: شعار امسال هفته بسیج، بسیج پاره تن مردم است و قرار است برنامه های مختلفی در این هفته اجرایی شوند تا مردم بیش از هر زمان دیگری با خدمات سپاه و بسیج آشنا شوند.

علیپور افزود: آنچه در اولویت فعالیت های بسیج است بیانات مقام معظم رهبری در راستای نهاد سازی بوده و این مهم در هیچ کشور دنیا دیده نمی شود.

او ادامه داد: بسیج به گونه ای در میان مردم جای خود را باز کرده است به گونه ای است که هر کسی با هر عقیده ای خواهان کمک به مردم در قالب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن بیش از 11 هزار برنامه در هفته بسیج فارس

اجرایی شدن بیش از 11 هزار برنامه در هفته بسیج فارس