مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-16سياسي

لزوم پاسخگویی پارس جنوبی به مردمی که دود این صنایع را می خورند


تأسیسات پارس جنوبی باید روزی به مردمی که دود آن را می خورند و گازهای سمی استنشاق می کنند، جوابگو باشند.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: در اسلام پست ها، مسئولیت است و شغل نیست و انسان باید امانت داری کرده و پاسخگوی خدا و خلق خدا باشد.

امام جمعه دیر بیان کرد: اگر مدیران کل و دستگاه ها در مرکز استان نیروهایی در خدمت مردم باشند در شهرستان ها عملاً شاهد پیش رفتن کار مردم خواهیم بود و اگر آنجا درست نشود و هرکس جزیره ای عمل کند، مشکلات حل نخواهد شد.

وی مسئله اصلی شهرستان دیر را آب دانست و ادامه داد: شبکه آبرسانی دیر باید بازسازی و اصلاح و آب وارد آن شود؛ الان که وارد زمستان می شویم ما دغدغه تابستان را داریم اگرچه الان هم مشکل داریم.

حسینی ابراز کرد: طبق خبرهایی که به من رسیده است، دو دستگاه اجرایی با مکانی که برای آب شیرین کن دیر جانمایی شده مخالفت کرده اند و نیاز به پیگیری استاندار است.

وی تاکید کرد: سال ها است این حرف ها را می زنیم که باید تأسیسات عظیم پارس جنوبی جوانان ما را مشغول به کار کنند و درخواست من از استاندار این است که آن را عملیاتی کنید.

امام جمعه دیر خواستار تشکیل کمیته نظارتی شد و اضافه کرد: آقایان در اداره اشتغال می گویند که ما به شرکت ها نامه می نویسیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی پارس جنوبی به مردمی که دود این صنایع را می خورند

لزوم پاسخگویی پارس جنوبی به مردمی که دود این صنایع را می خورند