مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-16اقتصادي

رعایت الزامات زیست محیطی در پروژه آزادراه کنار گذر شرق اصفهان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ملزم به رعایت الزامات محیط زیستی در پروژه ملی آزادراه کنار گذر شرق اصفهان هستیم، - ایسنا/اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ملزم به رعایت الزامات محیط زیستی در پروژه ملی آزادراه کنار گذر شرق اصفهان هستیم، گفت: برای گذر بخشی از این پروژه از پارک ملی کلاه قاضی در صورت لزوم و اگر مشاور پروژه، طرح احداث پل یا زیرگذر را ارائه کند، امکان احداث وجود دارد و مطمئناً الزامات محیط زیستی رعایت می شود.

  بهزاد شاهسوندی در خصوص اجرای پروژه ها پس از انجام مطالعات زیست محیطی، اظهار کرد: در استان اصفهان برای اجرای تمامی پروژه ها یک مشاور زیست محیطی در نظر گرفته می شود که همه مسائل در این باره را مد نظر قرار می دهد.

وی افزود: پس از تکمیل مطالعات، نظر اداره محیط زیست در این خصوص اخذ می شود و در صورت وجود ایرادات، اصلاحات در طرح انجام می شود، بنابراین این اصلاحات آنقدر انجام می پذیرد تا الزامات محیط زیست در پروژه رعایت شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه احداث برخی پروژه ها ممکن است مسیر یک منطقه حفاظت شده را قطع کند و برای گونه های جانوری و گیاهی آن منطقه آسیب زا باشد، گفت: در این قبیل پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت الزامات زیست محیطی در پروژه آزادراه کنار گذر شرق اصفهان

رعایت الزامات زیست محیطی در پروژه آزادراه کنار گذر شرق اصفهان