مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-16بين الملل

درخواست نخست وزیر لیبی برای به جریان افتادن پرونده لاکربی در داخل


نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی خواست، پرونده لاکربی در داخل این کشور به جریان افتد تا عاملان خسارت مالی به لیبی مجازات شوند.

- نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی خواست، پرونده لاکربی در داخل این کشور به جریان افتد تا عاملان خسارت مالی به لیبی مجازات شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت، برخی از طرف ها خواستند نجلا المنقوش، وزیر خارجه لیبی را وارد پرونده لاکربی کنند این پرونده در خارج از کشور مختومه شده اما دولت می خواهد داخل کشور آن را به جریان اندازد تا کسانی که سالها موجب خسارت مالی لیبی شده و باعث شده اند به خارج غرامت پرداخته شود، مجازات شوند.

وی افزود، سردرگمی ها زیاد و جهت دار است اما برخلاف میل آنها، لیبی بازخواهد گشت و با وجود توطئه های توطئه گران قوی خواهد بود و بخشی از سردرگمی ها مربوط به اتهامی است که به المنقوش در باز کردن پرونده لاکربی زده می شود.

در پی اظهارات نجلا المنقوش، وزیر خارجه این کشور در مورد آمادگی دولت برای تحویل ابوعجیله مسعود متهم پرونده لاکربی و مسوول اطلاعاتی سابق لیبی به واشنگتن، شورای ریاستی لیبی وی را از کار تعلیق و ممنوع السفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نخست وزیر لیبی برای به جریان افتادن پرونده لاکربی در داخل

درخواست نخست وزیر لیبی برای به جریان افتادن پرونده لاکربی در داخل