مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-16اقتصادي

جذب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری یکی از درآمدهای پایدار بین کشورهاست


ظرفیت های نوار ساحلی و بنادر تجاری و صیادی بندرعباس این موقعیت را دارند که سرمایه گذاران ورود کنند و ما در شهر بندرعباس آمادگی داریم که از سرمایه گذاران کشور نیکاراگوئه در حوزه های مختلف استقبال کنیم.

- ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: ظرفیت های نوار ساحلی و بنادر تجاری و صیادی بندرعباس این موقعیت را دارند که سرمایه گذاران ورود کنند و ما در شهر بندرعباس آمادگی داریم که از سرمایه گذاران کشور نیکاراگوئه در حوزه های مختلف استقبال کنیم.

شهردار بندرعباس صبح امروز (25 آبان ماه)در دیدار و گفتگو با سفیر نیکاراگوئه در تهران، بر انتقال تجربیات و گسترش ارتباطات بین شهر بندر عباس و شهر های کشور نیکاراگوئه تاکید کرد.

مهدی نوبانی گفت : مناسبات بین المللی و انتقال تجارب کشورها و شهرها بسیار حائز اهمیت است و در عصر ارتباطات و فن آوری های نوین به ساده ترین شکل ممکن می شود تعاملات بین شهرها را گسترش داد و از تجربیات و روشهای مدیریت شهری استفاده کرد.

شهردار بندرعباس با اشاره و تأکید بر توسعه گردشگری و صنعت توریسم بیان کرد: گردشگری در جهان امروز یکی از قوی ترین راهکارها برای تبادل فرهنگی و کسب درآمد های پایدار برای کشورهاست و شهرهایی که در مجاورت دریا هستند بیشترین ظرفیت را برای توسعه گردشگری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری یکی از درآمدهای پایدار بین کشورهاست

جذب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری یکی از درآمدهای پایدار بین کشورهاست