مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-16فناوري

سرعت 10 برابری شارژ باتری با نانوساختار باز و منظم


دانشمندان به پیشرفتی دست یافته اند که می تواند منجر به ساخت باتری هایی شود که در کسری از زمان شارژ می شوند و ​​شارژ 10 برابر سریع تر را امکان پذیر می کند.

- سرعت 10 برابری شارژ باتری با "نانوساختار باز و منظم" دانشمندان به پیشرفتی دست یافته اند که می تواند منجر به ساخت باتری هایی شود که در کسری از زمان شارژ می شوند و ​​شارژ 10 برابر سریع تر را امکان پذیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، تحقیق روی باتری های نسل جدید شامل آزمایش مداوم روی مواد جایگزین است که ممکن است دستاوردهای عملکردی قابل توجهی را میسر کند و اکنون یک پیشرفت جدید، نمونه جدیدی از باتری ها را ارائه می دهد.

دانشمندان دانشگاه توئنته هلند یک سلول آزمایشی لیتیوم-یونی تولید کرده اند که دارای یک طراحی الکترود جدید با ساختار کریستالی باز و منظم است که به گفته آنها امکان شارژ با سرعت 10 برابر نسبت به دستگاه های امروزی را فراهم می کند.

باتری های لیتیوم یونی که نیروی وسایل نقلیه الکتریکی امروزی، تلفن های هوشمند و دستگاه های بی شمار دیگری را تامین می کنند، دارای دو الکترود به نام کاتد و آند هستند و این مطالعه جدید بر روی دومی تمرکز دارد.

در حال حاضر این آندها از گرافیت ساخته شده اند که از بسیاری جهات خوب هستند، اما نمی توانند شارژ فوق العاده سریع را بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت 10 برابری شارژ باتری با نانوساختار باز و منظم

سرعت 10 برابری شارژ باتری با نانوساختار باز و منظم