مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-16ورزشي

علی دایی سرمربی تیم ملی سوریه می شود؟


ایران و سوریه در حالی امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که به نظر می رسد کسب نتیجه ای جز پیروزی برای تیم ملی سوریه در این مسابقه، سرمربی سوری ها، شغل خود را از دست خواهد داد.

سوریه در آخرین مسابقه برابر عراق به نتیجه تساوی رسید تا از دور رفت مسابقات تنها دو امتیاز روی دو تساوی مقابل عراق و امارات اندوخته باشد.

آن ها سه شکست نیز برابر ایران، لبنان و کره جنوبی تجربه کردند که البته همگی با یک اختلاف گل و در بازی نزدیک بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در این شرایط و در حالی که گفته می شد نزار محروس که خود بعد از مسابقات مقدماتی جانشین نبیل معلول سرمربی تونسی شده، به احتمال زیاد این شغل را از دست خواهد داد.

این ملی پوش و مربی سابق فوتبال سوریه که جزو نام های شناخته شده این کشور به شمار می آید در حال حاضر موقعیت لرزانی روی نیمکت دارد و ممکن است در دور برگشت مسابقات فرد دیگری را به جای خود ببیند.

اما خبری جالب در این باره حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال سوریه از طریق یک رابط با علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی تماس گرفته تا وی را به استخدام در بیاورد و هدایت تیم ملی این کشور را به دایی واگذار کند.

این مذاکرات پس از شکست سوریه مقابل لبنان آغاز شده، اما باتوجه به اینکه دایی این شرط را گذاشته بوده که اگر اتفاقی قرار است رخ بدهد بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دایی سرمربی تیم ملی سوریه می شود؟

علی دایی سرمربی تیم ملی سوریه می شود؟