مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-16اقتصادي

جزیره کیش در آستانه تحول زیرساخت های عمرانی


سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش به اتمام رساندن طرح پایانه مسافری جدید فرودگاه بین المللی کیش را از برنامه های نخست سازمان معرفی کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش صبح سه شنبه 24 آبان به همراه معاونان، مدیران و برخی از مدیران عامل شرکت های تابعه و اصحاب رسانه در نخستین بازدید خود از طرح های عمرانی کیش از طرح پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش بازدید کرد نوایی لواسانی با بیان این که با تلاش های بی وقفه عوامل و کارگران پر تلاش این طرح شاهد پیشرفت فیزیکی 90درصدی ساختمان پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش هستیم، اظهار داشت: این طرح سبب رونق اشتغالزایی در جزیره و نقش تاثیر گذار در سطح کشور خواهد داشت.

وی تقویت روحیه جهادی برای تکمیل طرح پایانه مسافری جزیره را اولویت نخست سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: به طور حتم در گرمای طاقت فرسای تابستان عوامل و کارگران با سختی های پیش رو گام های موثری به سمت توسعه این طرح برداشتند و این اقدام مهم و ارزشمند قابل تقدیر است.

محمدرضا نوایی لواسانی ضمن قدردانی از پیشرفت قابل توجه طرح پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش، افزود: باید یک نوید به همه مردم ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش در آستانه تحول زیرساخت های عمرانی

جزیره کیش در آستانه تحول زیرساخت های عمرانی