مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-16اقتصادي

مجلس و جرم انگاری حمل و نگهداری گربه و سگ و خرگوش؟!


بر اساس این طرح موادی به قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) افزوده می شود که برابر آن واردات، تولید، تکثیر، پرورش، خرید و فروش، حمل ونقل و گردانیدن اعم از پیاده و یا با وسیله نقلیه و نگهداری حیوانات وحشی، - بر اساس این طرح موادی به قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) افزوده می شود که برابر آن واردات، تولید، تکثیر، پرورش، خرید و فروش، حمل ونقل و گردانیدن اعم از پیاده و یا با وسیله نقلیه و نگهداری حیوانات وحشی، نامتعارف، مضر و خطرناک، از قبیل: کروکودیل (تمساح)، لاک پشت، مار، سوسمار، گربه، موش، خرگوش، سگ و سایر حیوانات نجس العین و میمون ممنوع می شود.

شرق؛ معین شرقی، حقوق دان- طرحی با عنوان صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک از سوی 75 نماینده مجلس تدوین شده است.

درحالی که نظام های حقوقی پیشرو در دنیا در حال تدوین قوانین به روز درخصوص حمایت از حقوق حیوانات هستند، مجلس انقلابی در اقدامی عجیب طرحی با عنوان صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک را اعلام وصول کرد.

طرح مذکور از سوی 75 نماینده مجلس تدوین شده و در تاریخ 18 آبان 1400 در مجلس شورای اسلامی اعلام وصل شده است.

بر اساس این طرح موادی به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) افزوده می شود که برابر آن واردات، تولید، تکثیر، پرورش، خرید و فروش، حمل ونقل و گردانیدن اعم از پیاده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و جرم انگاری حمل و نگهداری گربه و سگ و خرگوش؟!

مجلس و جرم انگاری حمل و نگهداری گربه و سگ و خرگوش؟!