مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-16بين الملل

ورود رییس موساد به پرونده زوج اسراییلی بازداشتی در ترکیه


رژیم صهیونیستی به صورت همزمان در چند جهت برای آزادسازی زوج اسراییلی که در استانبول به دلیل تصویربرداری از کاخ ریاست جمهوری ترکیه توسط سرویس اطلاعات این کشور بازداشت شدند، - رژیم صهیونیستی به صورت همزمان در چند جهت برای آزادسازی زوج اسراییلی که در استانبول به دلیل تصویربرداری از کاخ ریاست جمهوری ترکیه توسط سرویس اطلاعات این کشور بازداشت شدند، تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، پس از بازداشت موردی و ناتالی اوکنین، دو شهروند اسراییلی که از کاخ ریاست جمهوری ترکیه عکس برداری کرده بودند، دیوید بارنیا، رییس موساد در تلاش برای آزادسازی این زوج مذاکراتی را با همتای ترکیه ای خود در این خصوص آغاز کرد.

همزمان نمایندگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در سطح بین المللی تلاش می کنند از نیات ترکیه مطلع شده و دلایل آن برای این حرکت را بفهمند.

مقامات ترکیه هنوز خواسته های مشخصی از طرف اسراییلی نداشته اند و تنها اعلام کردند: تاکیدهای اسراییل بر اینکه این زوج هیچ ارتباطی به دستگاه های اطلاعاتی ندارند، دریافت شده و صحت آنها در حال بررسی هستند.

در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی توافق شد که رونین لیوی، کنسول این رژیم در استانبول با موردی و ناتالی در بازداشتگاه ملاقات کند اما هنوز زمان این ملاقات تعیین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رییس موساد به پرونده زوج اسراییلی بازداشتی در ترکیه

ورود رییس موساد به پرونده زوج اسراییلی بازداشتی در ترکیه