مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-16بين الملل

احتمال از سرگیری سفرهای اتوبوسی به سوریه و ترکیه


در حال بررسی این موضوع هستیم و به زودی امکان سفر جاده ای با حمل و نقل عمومی به این کشورهای همسایه فراهم می شود.

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: به زودی امکان سفر جاده ای با حمل و نقل عمومی به این کشورهای همسایه فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، داریوش امانی در جمع خبرنگاران از آغاز سفرهای زمینی از طریق حمل و نقل عمومی جاده ای به سوریه و ترکیه خبر داد و گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و به زودی امکان سفر جاده ای با حمل و نقل عمومی به این کشورهای همسایه فراهم می شود.

وی همچنین درباره حذف پروتکل فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها اظهار داشت: از اول آذرماه پذیرش مسافر در اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی جاده ای بر اساس کارت واکسیناسیون خواهد بود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره تغییر قیمت بلیت اتوبوس به دلیل پذیرش صد در صدی مسافران از آذرماه گفت: در ایام کرونا قیمت بلیت اتوبوس افزایش بالایی نداشت و طبق برآوردهای صورت گرفته شرکت های حمل و نقل جاده ای در این دوره متوجه خسارت سه هزار میلیارد تومانی شده اند.

امانی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که در اوایل شیوع ویروس کرونا بحث سفر تا چند ماهی تعطیل شد و پس از سر گرفته شدن سفرها پروتکل های بهداشتی اعمال شدند و پذیرش مسافر در هر دستگاه اتوبوس مینی بوس و کرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال از سرگیری سفرهای اتوبوسی به سوریه و ترکیه

احتمال از سرگیری سفرهای اتوبوسی به سوریه و ترکیه