مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-16ورزشي

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان/ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه است


با بیان اینکه 236 شهید ورزشکار در سطح استان داریم گفت: طبق بررسی های انجام شده شهدای ورزشکاری داریم که به تازگی اطلاعات آنها به ما ارائه شده و آمار جدیدی به آنها اضافه می شود و نیازمند به روزرسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،حشمت اله امان الهی صبح امروز در نشست خبری دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار لرستان در هفته پیش رو اظهار داشت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این یادواره شهدا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  236 شهید ورزشکار در سطح استان داریم گفت:  طبق بررسی های انجام شده شهدای ورزشکاری داریم که به تازگی اطلاعات آنها به ما ارائه شده و  آمار جدیدی به آنها اضافه می شود و نیازمند به روزرسانی است.

  مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد:شهدای ورزشکار، شهدایی هستند که مدال آنها پلاکشان شد و در زمان جنگ و دفاع مقدس حضور داشتند و فرهنگ ایثار و شهادت باید با ترویج زندگینامه شهدا به نسل جدید ادامه پیدا کند.

  وی عنوان کرد: یکی از راههای مقابله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است که جامعه ورزشکار در این راستا قدم برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان/ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه است

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان/ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه است