مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-16ورزشي

22 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در دامغان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه 22 عنوان برنامه شاخص طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود، گفت: مجموعاً 950 فعالیت طی این هفته اجرا خواهد شد.

- ، با بیان اینکه 22 عنوان ویژه برنامه شاخص طی هفته بسیج در دامغان اجرا می شود، تاکید کرد: با همکاری پایگاه ها و گروه مقاومت بسیج شهری و روستایی 950 فعالیت و اقدام اثربخش در این ایام در سطح دامغان به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج با گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان شهرستان و همچنین ایثارگران و پیشکسوتان بسیج آغاز می شود، ابراز کرد: برگزاری نشست های نهضت روشنگری، اجرای گشت های رضویون، اعزام گروه های جهادی برای شرکت در رزمایش استانی و برگزاری همایش یگان های شهید سلیمانی از جمله برنامه های هفته بسیج دامغان است.

جانشین فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه در هفته بسیج همچنین جشنواره فرهنگی ورزشی نیز برگزار خواهد شد، گفت: تجلیل از خواهران بسیجی، همایش خادمان شهدا، برگزاری جشنواره فردای روشن و تجلیل از چهره های ماندگار بسیج شهرستان از مهم ترین برنامه های این ایام خواهد بود.

مدرسی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از 29 آبان ماه لغایت پنجم آذرماه 1400 در شهرستان دامغان برگزار می شود، بیان داشت: بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است و لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در دامغان برگزار می شود

22 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در دامغان برگزار می شود