مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-16سياسي

برگزاری رزمایش امنیتی سپاه و ناجا در هفته بسیج/ افتتاح 17 پروژه اقتصاد مقاومتی


فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برگزاری برگزاری رزمایش امنیتی سپاه و ناجا در هفته بسیج از افتتاح 17 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پیگیری می شود عنوان کرد: بر همین اساس بسیج نقشه راه پنج ساله ای برای خود طراحی کرده که قسمت اول ماموریت خودسازی بود، تربیت 8 میلیون نیروی بسیج از دیگر موضوعات بود.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب نیروی بسیجی باید چهار ویژگی جوان، مومن، انقلابی و پای کار باشد افزود: تمام توان ما بر این است که در راستای سند پنج ساله این کار را انجام دهیم.

مجیدی با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و فرهنگی در کشور به ویژه در حوزه تهاجم فرهنگی تصریح کرد: تمام مسوولان استان و کشور باید همت کنند تا بسیج به ماموریت ها دست یابد زیرا هنگامی که این مجموعه پای کار می آید دشمن نیز حساب کار دستش می آید.

وی در ادامه 29 آبان را اولین روز از هفته بسیج عنوان کرد که به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است گفت: روزهای بعدی این هفته نیز به ترتیب با عناوین بسیج، علم و پژوهش ، بسیج، عدالت و مبارزه با فساد ، بسیج و عزت ملی و مرزبندی با دشمن ، بسیج استقلال و آزادی ، بسیج و سبک زندگی و بسیج و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش امنیتی سپاه و ناجا در هفته بسیج/ افتتاح 17 پروژه اقتصاد مقاومتی

برگزاری رزمایش امنیتی سپاه و ناجا در هفته بسیج/ افتتاح 17 پروژه اقتصاد مقاومتی